Centrum Pomocy Technicznej i Reklamacji

Pomoc Techniczna i Serwis: Pon-Pt. 8-16, sob. 9-13. Reklamacje: pon-pt. 8 - 16

Ważna wiadomość.

Numer faktury lub paragonu jest niezbędny do przeprowadzenia procesu serwisu i reklamacji.

Prosimy również o podawanie modelu i numeru seryjnego urządzenia. Prawidłowe podanie tych danych przyspieszy czas realizacji Państwa zgłoszenia.

Jak wypełnić zgłoszenie.

Na następnym ekranie, po kliknięciu "Zarejestruj nową sprawę", wybierz temat pomocy. Trafi ona automatycznie do osoby, która ma najlepszą wiedzę aby rozwiązać problem.

Następnie wypełnij pola oznaczone gwiazdką. W polu wiadomość, bardzo dokładnie opisz problem. Możesz przekazać nam w punktach, jak dochodzi do problematycznej sytuacji. Nastepnie dołącz plik, który najlepiej opisuje zgłoszenie i naciśnij "Wyślij formularz". Kopia zgłoszenia powinna zostać wysłana do Ciebie na e-mail, łącznie z numerem sprawy. Resztą zajmiemy się już my.

Numer sprawy i Twój, podany w zgłoszeniu adres e-mail, jest potrzebny, aby sprawdzić jej status.

Informacja od serwisu.

Zgłoszenia, na które klient otrzyma odpowiedź, ale nie zareaguje w ciągu 30 dni, zostaną automatycznie zamknięte przez serwis.

Eltcrac System Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.